Drodzy klienci! Informujemy, że aktualny czas realizacji zamówień produktów LennyLamb wynosi 7 dni. Przepraszamy za utrudnienia!
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia 
i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości, jednak jeśli nie spełniły one Twoich oczekiwań poniżej zamieściliśmy informacje, 
które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście nie musisz korzystać z naszych formularzy, możesz skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. 
Masz tutaj pełną dowolność!

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją i pobierz odpowiedni formularz.

 

I. REKLAMACJA

Przed wysyłką produktu i formularza reklamacyjnego, koniecznie skontaktuj z nami pod adresem sklep@mamazen.pl
Przyspieszy to proces reklamacji i pozwoli na jak najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązanie.

Zakupione produkty:
a. dotarły do mnie uszkodzone;
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz łatwo skorzystać z możliwości złożenia reklamacji na stronie sklepu logując się na swoje konto, a następnie wybierając sekcję REKLAMACJE TOWARÓW.

Jeżeli w trakcie składania zamówienia wybrałeś opcję zakupów bez rejestracji możesz skorzystać z formularza znajdującego się tutaj.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:


Sklep MamaZen
ul. Łotewska 2
42-612 Tarnowskie Góry  

 

II. ZWROT

Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. 

Możesz łatwo skorzystać z możliwości zgłoszenia zwrotu na stronie sklepu wchodząc tutaj. Wystarczy podać numer zamówienia oraz adres mailowy - system automatycznie przekieruje Cię do Twojego zamówienia. Do zgłoszenia zwrotu wystarczy zaznaczyć sposób nadania przesyłki, formę zwrotu płatności oraz zatwierdzić zwrot.

Możesz także wysłać produkty wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Oświadczenie można wysłać razem ze zwracanym produktem.

 

Po dokonaniu zwrotu prosimy o sprawdzanie swojej skrzynki elektronicznej - będziemy się z Tobą kontaktować w celu zwrócenia środków.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu. Nie przyklejaj etykiety bezpośrednio na opakowaniu z produktu.

Adres do zwrotów:

Sklep MamaZen
ul. Łotewska 2
42-612 Tarnowskie Góry

Zwroty wysłane "za pobraniem" nie będą odbierane.

Koszty zwrotu ponosi klient.

 

III. WYMIANA

Jeśli zakupiony przez Ciebie towar, chcesz z jakiegoś powodu wymienić, skontaktuj się najpierw z nami telefonicznie (508 012 016) lub mailowo (sklep@mamazen.pl) w celu ustalenia dostępności wybranego przez Ciebie produktu oraz ewentualnego zwrotu/dopłaty różnicy. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

W przypadku wymiany towaru wysyłka jest płatna. 

Sposób I: Złóż nowe zamówienie, które od razu opłacisz, a wymieniany towar wyślij na adres: 

Sklep MamaZen
ul. Łotewska 2
42-612 Tarnowskie Góry

Wtedy wyślemy nowy produkt od razu, a zwrot pieniędzy nastąpi, gdy przesyłka do nas dojdzie. 

Sposób II: Złóż nowe zamówienie, nie opłacaj go, a wymieniany towar wyślij na adres:

Sklep MamaZen
ul. Łotewska 2
42-612 Tarnowskie Góry

Gdy przesyłka do nas dojdzie przeksięgujemy wpłatę na nowe zamówienie i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia zwrotu/dopłaty różnicy. 

pixel