ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA
Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia
i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości, jednak jeśli nie spełniły one Twoich oczekiwań poniżej zamieściliśmy informacje,
które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście nie musisz korzystać z naszych formularzy, możesz skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo.
Masz tutaj pełną dowolność!
Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją i pobierz odpowiedni formularz.
I. REKLAMACJA
Przed wysyłką produktu i formularza reklamacyjnego, koniecznie skontaktuj z nami pod adresem sklep@mamazen.pl
Przyspieszy to proces reklamacji i pozwoli na jak najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązanie.
Zakupione produkty:
a. dotarły do mnie uszkodzone;
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, możesz łatwo skorzystać z możliwości złożenia reklamacji na stronie sklepu logując się na swoje konto, a następnie wybierając sekcję REKLAMACJE TOWARÓW.
Jeżeli w trakcie składania zamówienia wybrałeś opcję zakupów bez rejestracji możesz skorzystać z formularza znajdującego się tutaj.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
Sklep MamaZen
ul. Powstańców Śląskich 1A
42-600 Tarnowskie Góry
II. ZWROT
Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Możesz łatwo skorzystać z możliwości zgłoszenia zwrotu na stronie sklepu logując się na swoje konto, a następnie wybierając sekcję ZWROTY TOWARÓW lub też możesz wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, korzystając z formularza odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Oświadczenie można wysłać razem ze zwracanym produktem.
Po dokonaniu zwrotu prosimy o sprawdzanie swojej skrzynki elektronicznej - będziemy się z Tobą kontaktować w celu zwrócenia środków.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu. Nie przyklejaj etykiety bezpośrednio na opakowaniu z produktu.
Adres do zwrotów:
Sklep MamaZen
ul. Powstańców Śląskich 1A
42-600 Tarnowskie Góry
Zwroty wysłane "za pobraniem" nie będą odbierane.
III. WYMIANA
Jeśli zakupiony przez Ciebie towar, chcesz z jakiegoś powodu wymienić, skontaktuj się najpierw z nami telefonicznie (508 012 016) lub mailowo (sklep@mamazen.pl) w celu ustalenia dostępności wybranego przez Ciebie produktu oraz ewentualnego zwrotu/dopłaty różnicy.
W przypadku wymiany towaru wysyłka jest płatna.